30. november 2014

Christmas DIY #1






I dag er det den første søndag i advent, hvilket også betyder at julen starter i morgen, jeg tænkte derfor at vil skulle jule lidt på bloggen i dag, og derfor får i altså et lille jule DIY. Og nu når der er 4 søndage i advent, tænkte jeg at jeg ville lave 4 Jule DIY's til jer, et til hver af de fire advents søndage. Og den først er en forholdsvis simpel en, det er nemlig den klassiske julestjerne. Jeg har lavet en lille opskrift til jer, i dette indlæg, hvis der skulle være nogen som ikke helt kan huske hvordan man gør, eller får købt strimler, som ikke har en medfølgende opskrift, selvom jeg nu tror at de fleste har det. Jeg har også lavet et par stjerne er gavebånd til at sætte på pakker, det er dog en lille smugle svære, men hvis du leder efter en udfordring, så giv dig endelig i kast med det.


Translation// Today is the first Sunday of Advent, which also means that Christmas starts tomorrow, I therefore thought that I would make a little Christmas DIY, on the blog today. And since there are four Sundays until Christmas, I thought that I would make 4 Christmas DIYs for you guys, one for each of the four Advent Sundays. And the first one is a relatively simple one; it's the classic Christmas star. I have made a small step by step guide for you guys, to follow if you don’t quite remember how to make them. I also made a few stars out of ribbon, to put on my gifts, it is however a bit more difficult, but if you're looking for a challenge, you should give them a go.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...