3. november 2014

Makeup Monday : What's On My Face





I dag havde jeg lyst til at dele de produkter som jeg har brugt, da jeg gjorde mig færdig her til morgen. Normalt viser jeg jer ikke de produkter jeg har brugt for at opnår et makeup look, så jeg tænkte at jeg ville gøre det lidt anderledes i dag, og dele produkterne med jer, og så kan jeg dele makeup looket med jer på næste mandag. Produkterne jeg har brugt i dag er, Rimmel Lasting Finish 25Hr Nude foundation, som er en af min top favoritter, Jeg har brugt min MAC Studio Finish Concealer og min Mac Prep + Prime highlightet i Radiant Rose. På kinderne har jeg brugt denne Elf Studio Blush i Tickled Pink, som jeg ikke helt kan bestemme om er for lys at bruge her i efteråret, men brugte den altså i dag alligevel. På øjnene har jeg brugt min Gosh Forever Eye Shadow Stick i 06 Plum, over hele øjenlåget, og til slut har jeg brugt min ELF Cream eyeliner i Gun Metal, min favorit farve når det kommer til eyeliner.


Translation// Today I wanted to share the products that I used on my face this morning. Usually I don’t show you guys the products I have used to achieve a makeup look, so I thought I would do that today, and share the products with you guys, and then I can share the makeup look next Monday. The products I have used today are the Rimmel Lasting Finish 25Hr Nude foundation, which is one of my top favorites, I used my MAC Studio Finish Concealer and my Mac Prep + Prime highlight in Radiant Rose. On the cheeks I used this Elf Studio Blush in Tickled Pink, I can’t decide if it’s too light a color to use in the fall, but I used it today anyway. On the eyes, I used my Gosh Forever Eye Shadow Stick in 06 Plum, all over the eyelid, and then I used my ELF Cream eyeliner in Gun Metal, my favorite color when it comes to eyeliner.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...