8. november 2014

Wish List : Winter Boots



Dagens indlæg er et hurtigt et, som handler om sko. Faktisk er det mine nuværende sko ønsker, her til vinteren og foråret. Jeg er vild med sko, og derfor ønsker jeg mig også altid lige et par mere. Jeg syntes især at jeg mangler par nr. 4 og par nr. 5, da jeg ikke har nogen i min samling der ligner dem.


Translation// Today's post is a quick one, and it's all about shoes. Actually, it's my current shoe wishes, for the winter and the spring. I love shoes, and I always need more, just one more pair of shoes. I really want pair No. 4 and pair No. 5, because I don't have any boots in my collection that look like them.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...