24. november 2014

Makeup Monday : Nelly Haul




Dagens indlæg handler lidt om de to produkter jeg for nylig har købt på nelly.com. Jeg bestilte denne NYX øjenskygge, fordi jeg skulle bruge en farve, som jeg kan bruge når jeg skal blende mine mørke øjenskygger ud. Og denne kan faktisk slet ikke ses, på øjenlåget, det er altså den perfekte nude, til den perfekte og flotte overgang jeg gerne vil opnå. Jeg har i noget tid ledt efter en nude lip liner, som passer til min egen læbers farver, og denne fra IsaDora er heldigvis passende i farven, det er ellers lidt af et sats at købe en lip liner over nettet.


Translation// Today's post is a little post on the two products I recently bought on nelly.com. I ordered this NYX eyeshadow because I needed a color that I can use, to blend out my dark eye shadows with. You can't really see this one on the eyelid, and that means that’s it’s the perfect nude, for a perfect and beautiful transition, I want to achieve. For some time I have been looking for a nude lip liner that matches my own lip color and this from IsaDora match my lip color perfectly, I think that it’s a bit of a gamble to buy a lip liner online, but this one is really great.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...