29. november 2014

November Favorites










Denne måneds favoritter er en blanding af skønhedsprodukter og mode. Jeg har i denne månede købt denne Seaweed Clarifying Toner fra The Body Shop, fordi jeg skulle have en ny en, og tænkte at jeg ville prøve noget nyt denne gang, og er virkelig tilfreds med den. Jeg har brugt en ”gammel” favorit i denne månede, nemlig denne Caroline Fleming parfume, den er lidt kraftigere i duften ind de andre jeg har, så perfekt her til efteråret. Derudover har denne Maybelline Color Drama læbeblyant været en favorit, syntes den har en flot nude farve. I denne måned har jeg brugt denne Make Up Store Microshadow i Ashes en hel del, som eyeliner, ved at gøre min Modelsown Angled Brush våd. Det giver en flot og holdbar eyeliner.

I denne månede har jeg også brugt min gamle Dyrberg/Kern ring, som jeg er rigtig glad for, jeg har brugt denne H&M halskæde en del, og har fået en del komplimenter når jeg har haft den på. Denne H&M top er også blevet brugt en del, syntes at den er virkelig flot, støvlerne er kommet frem fra gemmerne, de er fra Bianco, og er virkelige behageliga at have på, og så er de store nok, til at man kan have tykke sokker i dem.

Translation//  This month's favorites is a mix of beauty products and fashion. I bought this Seaweed Clarifying Toner from The Body Shop, this month, because I needed a new one, and I wanted to try something new, I’m really pleased with it. I have used this "old" favorite this month, the Caroline Fleming perfume; it’s slightly stronger in the fragrance than the others I have, so it’s perfect for the fall. This Maybelline Color Drama lip pencil is a favorite; it has a beautiful nude color. This month I have been using the Make Up Store Microshadow in Ashes, as eyeliner, by making my Modelsown Angled Brush wet. It gives a nice and durable eyeliner.


This month I have also been using my old Dyrberg/Kern ring, which I really love. I have also been using this H&M necklace, and I get a lot of compliments when I wear it. I have also been using this H&M top a lot; I really like the print on it. Its cold out, so the boots are back. These ones are from Bianco, and they are really comfortable to wear, and you can fit a pair of thick socks in there as well, which is nice in this cold weather. 



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...