23. november 2014

Home Decor Haul





Dagens indlæg er en lille bolig haul, jeg har i denne månede købt et par ting til mit hjem, og så har jeg også fået et fad af min mor. Jeg fandt billederne i Søstrene Grene, og syntes bare de var virkelig fine, så derfor skulle de med hjem. Bogstavet, syntes jeg bare var passende her hjem til, kan virkelig godt lide den mørke grå farve, og så passer det godt sammen med mit nye fad.

Translation// Today's post is a small Home Decor haul, I bought these things this month, and I got the dish from my mom. I really like the pictures, so I just had to buy them. The letter, I just thought was very appropriate for my house, really like the dark gray color, and it look really good with my new dish.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...