20. november 2014

Fashion Thursday : Mad about Skulls





Det kommer nok ikke som nogen overraskelse at jeg elsker dødningehoveder, og det gælder også når det kommer til smykker. Jeg har næsten altid et smykke på, som har et dødningehoved. Jeg har ikke dem alle sammen på, på en gang normalt, det var kun i anledning af dette lille indlæg. Jeg har lidt forskellige farver, alt efter hvad jeg nu lige har lyst til, og så har jeg selvfølgelig en del sorte, efter som det er min favorit farve når det kommer til alt i min garderobe.


Translation// It'll probably come as no surprise, that I love skulls, and I really love skull jewelry. I always wear one piece of jewelry that has a skull on it. I don’t normally have all of them on at once, that was only for this little blog post. I have a couple of colors; depending on what I feel like wearing, and then I obviously have a lot of black jewelry, black is my favorite color when it comes to everything in my wardrobe.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...