14. november 2014

Follow Me Friday






Sidste fredag havde jeg en million ting jeg skulle nå, så derfor er billederne alle sammen fra da jeg kom hjem igen, for glemte at tage billeder i løbet af dagen, fordi jeg havde så meget at se til. Men jeg er ”startet” på julen, med at lave julestjerner, det er lidt tidligt, men ganske hyggeligt.


Translation// Last Friday I had a million things I had to do, so the pictures are all from when I got back home again, because I  forgot to take pictures during the day. I have "started" Christmas a little early, making DIY Christmas stars, it's a little early I know, but it’s quite relaxing.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...