16. december 2014

Asos B-day Haul





Dagens indlæg er en lille Asos Haul, jeg har købt disse ting til mig selv i fødselsdags gave. Jeg har købt en blød morgenkåbe, fordi det er så koldt om morgenen, og den her er super dejlig. Bukserne er bare lækre at have på, og så kan man ikke have for mange sorte bukser, som er behagelige at have på. Jeg har købt en ny Batiste tør shampoo, for den anden er tom, og denne gang har jeg købt den til mørkt brun hår, en tone mørkere ind sidst. Jeg har også købt en Barry M neglelak, i en flot dyb rød farve. Jeg har hørt mange gode ting om denne Pillow Spray fra This Works, så jeg tænkte at jeg ville give den et forsøg.


Translation// Today's post is a little Asos Haul; I bought these things for myself as a birthday gift. I bought this soft robe, because it's so cold in the morning, and it’s so soft. The pants just fit perfectly, and you can’t have too many black pants, that are comfortable to wear. I bought a new Batiste dry shampoo, the other one is empty, and this time I bought it, for dark brown hair, a tone darker than last time. I also bought a Barry M nail polish, in a nice deep red color. I have heard many good things, about this Pillow Spray from This Works, so I thought I'd give it a try.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...