17. december 2014

Wanted Wednesday : New Year Look




Dette indlæg vil nok være det sidste i denne uge, da jeg skal opereres i morgen, så kryds finger for mig.

Jeg ville gerne vise jer mit ønskede nytårs look i dag. Jeg ved ikke helt om jeg overhoveder er frisk nok, til at lave noget nytårs aften, men lige meget om jeg er eller ej, så er dette bestemte ønske looket. Jeg syntes at tingene er så fine sammen, og så er jeg bare helt vild med denne jakke. Jeg har ikke brug for flere jakker, men den her er altså bare så fin.

Translation// This post will probably be the last one this week, because I’m having surgery tomorrow, so wish me luck.


I wanted to share my wanted New Year's look with you guys today. I do not know, if I will be feeling well enough, to do something on New Year's Eve, but this is my desired New Year’s look. All of these things look beautiful together and I’m just absolutely in love with this jacket. I do not need more jackets, but this one is just so pretty.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...