6. december 2014

It's My Birthday


I dag er det min fødselsdag, og jeg tænkte at jeg ville lave et lidt anderledes indlæg i dag, og give jer lidt fakta om mig, noget som i måske ikke ved.
1. Jeg er uden tvivl et B menneske, og fungere bedst om aftenen. Jeg træner om aftenen, og er mest kreativ om aftenen.
2. Jeg drømmer om at bo i udlandet, og har i mange mange år følt at det er meningen at jeg skal bo i et andet land.
3. Jeg tror på at alle fortjener en chance, og derfor mener jeg også selv at jeg er meget åben.
4. Jeg hader når folk gør en lille ting, til et kæmpe problem. 80 % af det folk mener, er et problem, er slet ikke et problem.
5. Jeg kan sagtens være helt alene i en uge, uden at have noget kontakt med andre mennesker.

Translation// Today is my birthday, and I thought that I would make a slightly different blog post today, and give you guys some facts about me, something you might not know about me.
1. I am without a doubt a B person, I function best at night. I work out at night, and I’m the most creative in the evening.
2. My biggest dream is to live abroad, and it has been for many years.
3. I believe that everyone deserves a chance, and I think that I’m a pretty open minded person.
4. I hate when people, make a small thing into a giant problem. 80% of what people think is a problem, is not a problem.

5. I really like to be alone; I can go a really long time, without having any contact with other people.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...