9. december 2014

Monochrome Asos Haul




Jeg elsker mine sorte Asos Tube Pants, men efter mit vægttab er de desværre blevet alt alt for store, så jeg har bestilt et par at de samme bukser i to nr. mindre. Så jeg igen kan have et par sorte høj taljede bukser på. De her bukser er helt fantastiske, de er så bløde, og rare at have på, og så sidder de rigtig flot. Jeg bestilte også to basis crop tops, da de var på tilbud, og eftersom jeg virkelig godt kan lide at have høj taljede ting på, er der rart ikke altid at have lange toppe på, der skal stoppes ned i bukser eller nederdele.


Translation// I love my black Asos Tube Pants, but after my weight loss, they are unfortunately way to big, so I've ordered the same pants, just two sizes smaller. So now I can wear black high waisted pants again. The pants are fantastic, they are so soft and comfy, and they fit really nice. I also ordered two basic crop tops, and since I really like to wear high waisted thing, these tops are perfect, it’s nice to have a short top, that you don’t have to stuff into your pants or skirts.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...