14. december 2014

Christmas DIY #3



Denne søndags DIY er super nem, jeg havde to gamle glas liggende som, jeg ville dekorere lidt. Jeg tænkte at man kunne bruge den på julebordet, eller andre steder. De er super flotte når der er lys i, fordi flammen får alt glimmeret til at glimte. Jeg malede først glasset med en omgang lim, så glimmer, så lim og igen glimmer. Og dette gentager man til det er som man ønsker. Jeg gav den en gang lim efter det sidste lag glimmer, for at lysestagerne ikke drysser, limen fungerer nemlig som en slags lak. Jeg lod selvfølgelig lagene tørre, før jeg påførte endnu et lag, ellers fjerner man bare glimmeret igen.  Og til sidst satte jeg de små juletræer på, man kan også binde et bånd om med en lille grangren i hvis man ønsker det.


Translation// This Sundays DIY is super easy, I had two old glasses lying around, and I wanted to decorate them. I thought that I could use them on the Christmas table, or elsewhere. They are really pretty, because the flame makes the glitter sparkle. I painted the glasses with glue, then glitter then glue and then glitter again. And you just repeat this; until it looks the way you want it. I gave it a coat of glue, after the last coat glitter; it works like a lair of topcoat, so that the candle holder does not loose glitter. I let the layers dry before I applied another layer; otherwise you just remove the glitter again. And finally I put on the little Christmas trees; you can also tie a ribbon on it, with a small pine branch, if you wish. 



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...