23. december 2014

Home Decor On A Budget



Årets sidste Home Decor On A Budget er dagens indlæg, og der er ikke noget tema, det er bare alle sammen ting, som jeg ønsker mig. Jeg tænker at dette indlæg fortsætter næste år, da det virker som om at i er glade for det.

Jeg håber at i alle sammen for en rigtig go jul, jeg tager et par dages pause, for at komme helt oven på efter min operation, og forhåbentligt kan jeg se min familie en af jule dagene.

Translation// The last Home Decor On A Budget post is today's post, and there is no theme today, it's all just things that are on my wish list. I'm thinking that I’m going to continue this type of blog post next year, it seems like, you guys like it.


I hope that all of  you, are having a great Christmas, I’m  taking a few days off, to get up on top  again, after my surgery, and hopefully I will be able to see my family, one of these days.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...