12. december 2014

Follow Me Friday






Dagens follow me Friday er fra sidste fredag, dagen før min fødselsdag. Jeg brugte en del af dagen på at være inde i byen og kigge lidt, og så skulle jeg selvfølgelig handle. Jeg brugte også utrolig meget tid på at gøre rent og ryddede op, jeg ryddede f.eks. op i mit makeup, og fik det sidste julepynt på plads. Der ud over var min ene plante i nød, den var ved at bryde ud af dens glas, så den skulle lige plantes om. Jeg var selvfølgelig til træning om eftermiddagen som jeg altid er. Og så brugte jeg ellers resten af dagen på at bage, småkager og boller.


Translation// Today's follow me Friday is from last Friday, the day before my birthday. I spent part of the day, in town. Shopping for food and other things. I also spent a lot of time cleaning and tidying, I sorted out my makeup, and I got the last of the Christmas decorations up. One of my plants was in need of som help; it was breaking out of its glass, so I had to replant it in a bigger glass. Of course I went to the gym in the afternoon as I always do on Fridays. And then I used the rest of the day baking, cookies and bread.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...