22. december 2014

Makeup Monday : Christmas Look






Dagens makeup look er mit bud på en jule makeup, jeg har holdt det forholdsvis simpelt. Læberne er holdt i en nude, da jeg ikke ønsker at skal påføre læbestift i løbet af aftenen. På øjnene har jeg brugt en guld, og en sart rosa, for at gøre dem mere festlig, uden at det bliver for voldsomt. Jeg har også brugt den guldfarvede øjenskygge under øjet som liner. Man kan sagtens bruge en anden farve ind den rosa, så som en brun eller grå. Men jeg ville holde det i jules farver, så derfor valgte jeg rosa.

Translation// Today's makeup look, is my idea of a Christmas makeup look, I've kept it fairly simple. The lips are kept in a nude, because I don’t want to apply lipstick during the evening. On the eyes, I used a gold and a soft pink, to make them more festive, without being too overpowering. I also used the gold-color under the eye, like an eye liner. You can easily use a different color, if you aren't into the pink, like a brown or gray. But I wanted to keep it, in the Christmas colors, so I chose pink.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...