1. december 2014

MakeUp MENU








Jeg tænkte at denne mandags makeup indlæg, skulle være en lille smugle anderledes. Og derfor har jeg valgt at lave dette indlæg, og kalde det for Makeup menu, da disse produkter er de ting jeg har brugt næsten dagligt gennem det meste af året. Og det er også de produkter som jeg holder mest af, lige for tiden. Jeg er vild med makeup, og når jeg finder noget der fungere for mig, har jeg det med, at holde mig til dem, og alle disse produkter er helt bestemt på den liste, nogle af dem har jeg brugt i flere år, andre er nyere fund, men er lige så glade for dem som dem jeg har brugt i mange år.


Translation// I thought that this Mondays makeup posts, should be a bit different. So I’m calling it Makeup menu, because these products are the products I have been using almost daily, throughout most of the year. I love makeup, and when I find something that works for me, I have a tendency to stick to it, and all of these products are definitely on that list. Some of them I have been using for several years, others are new finds, but I love them just as much as the once I have been using for many years.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...