18. oktober 2013

ASOS AW13 lookbook

 Blazer HERE – Skirt HERE – Socks HERE – Shoes HERE - Skirt HERE
 Boots HERE – Shirt HERE – Socks HERE – Shoes HERE
 Socks HERE -Shoes HERE - Boots HERE
 Shirt HERE – Socks HERE – Scarf HERE – Shoes HERE
 Scarf HERE – Boots HERE
 Knit HERE - Socks HERE – Shoes HERE
 Bag HERE – Shoes HERE – Hat HERE – Scarf HERE - Denim jacket HERE
Shirt HERE – Skirt HERE – Socks HERE – Knit HERE – Jeans HERE – Shoes HERE 
Coat HERE - Jumper HERE – Skirt HERE – Dress HERE 
Boots HERE - Boots HERE 
Pants HERE – Socks HERE – Shoes HERE - Boots HERE
 
Har du set ASOS’ lookbook for efterår/vinter? Hvis ikke så tænkte at jeg ville dele den med jer. Jeg elsker Asos, og det er ikke nogen hemmelighed, at det er en af de webshops hvor jeg handler mest. Jeg var ret nysgerrig efter at se denne lookbook, da efterår og vinter er mine favorit årstider, så syntes jeg det er spændende at se hvad asos har at byde på.
Tingene var online i løbet af september, så man kan finde varene på hjemmesiden nu, hvis det skulle være noget du er faldet for.  Er der noget bestemt du er faldet for??
Translation// Have you seen ASOS’ lookbook from fall/winter. I really wanted to share it with you, Fall and winter is my favorite’s seasons, especially fall. It’s no secret that I shop a lot on asos, it’s one of my favorite websites, so I was really excited to see what they have to offer for fall and winter.
All of the stuff should be online now, so if there is anything that caught your eye, go check it out, let me know, what yours favorites.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...