8. oktober 2013

Beauty Haul

 photo DSC_0007.jpg
 
 photo DSC_0014.jpg
 
 photo DSC_0018.jpg
 
 photo DSC_0020.jpg
 
 photo DSC_0024.jpg
 
 photo DSC_0027.jpg
 
 photo DSC_0028.jpg

I de to måneder jeg har arbejdet på eksamen, er det som om at alle mine produkter er blevet tømt. Jeg er løbet tør for make-up fjerner, for hår olie, balsam spray og mascara. Så det var lidt at en shoppe tur jeg havde i Matas den anden dag. Der var tilbud på den make-up fjerner jeg bruger, så der fik jeg to for ens pris. Jeg fik også balsam sprayen på tilbud. Der ud over fik jeg købt en ny concealer som jeg gerne vil prøve, og jeg fik også købt øjenskygge sticken, i bad girl bronze, som alle snakker om, så den blev jeg nød til at prøve.  Jeg har også købt en ny pudder børste, den jeg har, er ved at være lidt for spredt i børsterne, og så er den alt for stor, og det bryder jeg mig ikke om.
Translation// For some reason all of my products have been running out in the past two months, so I had to go shopping. I had to get makeup remover, hair oil, mascara and conditioner spray, because that’s the stuff I was out of. I also bought some stuff I really wanted to try, the wake me up concealer and the eye shadow stick in bad girl bronze, everyone is talking about. I also bought a new powder brush, my old one is a bit worn out, and I bit to big, and I don’t really like that anymore.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...