2. oktober 2013

I'm done.....



Endelig var det ikke meningen at jeg ville lave to indlæg i dag, men jeg er simpelthen så lettet. For i dag har jeg afleveret mit afsluttende eksamens projekt. Jeg har arbejdet på det i to måneder, og det har været mega hårdt, jeg har ikke sovet så meget, og har faktisk ikke haft tid til at lave meget andet. Men nu har jeg ferie, indtil jeg skal op og for svarere min opgave. Så jeg vil bruge min ferie fornuftig, jeg går i gang med et personligt projekt, som jeg nok vil dele med jer på et tidspunkt. Ud over det skal mit kontor laves helt om, som jeg har nævn i dette indlæg. Jeg har også gang i et lille DIY projekt, som også vil blive delt her på bloggen, når jeg får lavet det færdig. Så som i kan høre, har jeg en del ting, jeg gerne vil dele med jer i den nærmeste fremtid.

Translation// I handed my exam in today, I’m really relieved. I have been working on it for two months. I have a long vacation now, so I get to blog a bit more, and I have a lot of new and exciting projects to share with you. My office is getting a makeover, and I’m working on a fashion DIY, and a personal project, that I might share with you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...