8. oktober 2013

Wanted Wednesday: H&M



Denne gang er alle mine ønsker fra H&M. Jeg er blevet ret vild med sæt, det første sæt er super fin her til efteråret og vinteren. Sæt to er farve messing ikke så go' her til vinter og efterår, men jeg er nu ret vild med det. T-shirten er fra Minju Kim kollektionen, jeg syntes at printet er super fin. Det næste er en super fin jakke, og jeg er virkelig glad for jakker, og den her vil jeg virkelig gerne have. Den sidste ting, er en super fin nederdel med seler, jeg har i noget tid ledt efter en med seler, som vil passe til min stil, og jeg håber at den her kommer i en butik her i Herning.
 
Translation// This time all my wishes, is from H&M. I have been loving sets lately, and the first one is perfect for fall and winter. The second set I love, I love quilted things. The t-shirt is from the Minju Kim collection, the print is pretty. I love the jacket, and it would really work in my wardrobe. The last thing is a skirt. I have been looking for a skirt with suspenders for a while, one that would work for my style, and this one is just perfect.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...