28. oktober 2013

Home Decor Wish list







Der er, her på det sidste kommet nogle rigtig fine bolig ting fra H&M, jeg har fundet et par ting jeg syntes vil passe rigtig godt hjemme hos mig. Det er lidt blandet ting, lidt til køkkenet, kontoret og soveværelset.  Der er farve i mit hjem, men jeg kan godt lide at farverne er meget rolige, og derfor falder jeg ofte for det sorte, hvide og grå. Jeg er blevet ret vild med guld, det skal dog på ingen måde være for meget. Så, så længe det holdes i små mængder syntes jeg det kan være fedt.

Translation// Lately H&M have come out with some really nice things, when it come to interior design. I have found a few things that would look amazing in my home. It's kind of a mix, between things for the kitchen, office and bedroom. There is color in my home, but I like the subtle colors, so I’m always drawn to black, white and grays. Lately I have been liking gold a lot more; it should in no way be a lot. But a small amount can look really cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...