14. oktober 2013

Fall Haul

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg har shoppet lidt ting til min efterårs garderobe. Jeg har købt sokkerne til mine cut out boots, syntes det kunne være fint med lidt mønster på sokkerne. Jeg har også modtaget min H&M jakke, og jeg er virkelig glad for den. Jeg er godt klar over at solbrillerne ikke er så nødvendige her til efteråret, men jeg syntes de er super fine. Jeg har også købt en trænings top, for jeg havde virkelig brug for en mere. 
Translation//I have been shopping a bit of things for fall. I bought socks for my cut out boots. And I got my H&M jacket, and I just love it.  The sunnies are not really a fall accessorie, but I really like them. I also bought a top for my work outs, I really needed one more.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...