4. oktober 2013

Follow Me Friday

 






Min dag i dag har været stille og rolig, har været ved frisør og få farvet hår, jeg har repareret og malet vægen i mit kontor, så det er klart til at blive lavet om. Jeg har været inde i byen med min mand, og shoppe lidt, og købt fødselsdags gave til min mor. Vi mødes med min mands forældre og søster, og hendes kæreste, og spiste dejlig mad på cafe. Og resten af aftenen står på rengøring af Alvins bur, og tv.
Translation// Today have been a nice and relaxing day, I was at the hair dressers, and got my hair color done, I painted and repaired a wall in my office. My husband and I were shopping a bit, before we met his family for dinner at a café. And now I just have to clean Alvin’s cage and watch TV.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...