1. oktober 2013

August Goodiebox Review


 Redken, all soft shampoo.

Jeg er ret begejstret for dette produkt, det virker, og gør håret super blødt, og så dufter det virkelig bare godt. Det er uden tvivl et lækkert produkt, som kan give dig en salon fornemmelse der hjemme.
Translation//I really like it, it smells amazing, and It leaves the hair super soft. Ït feels like you just left the salon. I would definitely recommend it.

Redken, all soft conditioner.

Dette produkt er lige så godt som shampooen, og det er et virkeligt godt par. Så hvis du ønsker dig lidt hverdags luksus, så vil jeg uden tvivl anbefale Redken produkterne.
Translation//It’s just as good as the shampoo, and they are definitely a good pair, if you want to go all out on the salon experience at home.

Gucci, Flora Body Lotion.

Den har en meget kraftig duft, også lidt for kraftig efter hvad jeg kan lide. Jeg har ikke rigtig brugt den, da jeg ikke har parfumen, så syntes det er lidt svært at bruge den. Men måske kan jeg få den brugt, når jeg træner i stedet for min almindelige parfume, eller også giver jeg den nok væk.
Translation//It has a really strong smell; it’s a bit too strong for me. So I haven’t used it, I don’t own the perfume, so it’s difficult to use it. But I might use it when I go work out; just a little bit will give a nice sent, while working out.

Yves saint Laurent, volume mascara.
Jeg kan godt lide den, den har en lille børste, hvilket er rart når man har så små øjenvipper som mig. Den gør ikke noget vildt for mine øjenvipper, den virker faktisk meget som min Rimmel mascara, så derfor vil jeg nok ikke bruge pengene på den, når den ikke gør mere ind den gør.

Translation//I like it, I like the small spooly, and it’s easy to use if you have small lashes like me. It doesn’t do anything special for my lashes, it looks exactly the same as my Rimmel mascara. So I think it’s a bit expensive, when it doesn’t work better.

Giorgio Armani, Si Parfume

Den dufter dejligt, men det er nok ikke en som jeg vil købe, duften er bare ikke helt mig.
Translation// It’s smells nice, but it’s just not really me. So I probably wouldn't buy it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...