2. oktober 2013

September Goodiebox





 

Jeg er ret tilfreds med boxen denne gang, ønskede virkelig at det ville være en make-up box, så mit ønske gik i opfyldelse. Jeg er virkelig spændt på at prøve produkterne, især Cheeky trioen, for den skulle være beregnet til lys hud. Og så ser highlighteren super fin ud. Jeg tvivler lidt på at jeg får brugt den blå øjenskygge og lipgloss trioen, men jeg skal nok prøve det hele, så jeg kan give en ordentlig anmeldelse af produkterne.

Translation// I really wanted the box, to be a makeup box this time, and it is, I’m so happy about that. I’m excited to try the stuff out, especially the cheeky trio, It’s for pale skin, so it should be perfect for me. And the highlighter is really pretty. I don’t know if I will get much use out of the blue eye shadow, or the lip glosses, but I will try everything out, and give you my opinion on the products.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...