30. september 2014

Monthly Favorites : September








Så er det blevet tid til at vise denne måneds favoritter frem, og har ikke vild mange favoritter i denne månede, men dem jeg har, har jeg til gengæld virkelig været glad for. De første to er en ny og en gammel favorit. Min nye Rimmel Lasting Finish Foundation, er ny og elsker den virkelig. Er så glad for endelig at have fundet en foundation der passer perfekt til min hud tone. Har lavet et indlæg om den her, hvis du vil læse mere om den. Den anden er min Smashbox Photo Finish Color Correcting Primer, og den giver huden en blød og flot overflade, så har brugt den en hel del her på det sidste. Min tredje favorit er The Body Shop Tea Tree Face Mask, og min hud har ikke haft det så godt i denne månede, pga. stress osv., så denne maske har helt sikkert redet min hud fra, at ende helt af H til.

Min første mode favorit er min skind jakke, og er vild glad for den, jeg købte den i sommers på udsalg, og det har været alt for varmt til at bruge den, men nu er den endelig taget i brug, og syntes bare at den er perfekt. Det næste er et par Tube Pants fra Asos de er højtaljet og elsker at have dem på, de er så behagelige, de er dog allerede for store, pga. mit vægttab, så jeg overvejer meget at købe et par i en mindre størrelse, da de er utrolig nemme at style, og man kan altid bruge et par sorte bukser. Den sidste mode favorit er mine Nelly Støvler, og der er ikke andet at sige om dem, ind at jeg elsker dem, de er dejlige at have på, måske lidt varme lige nu, men det er jeg nu ligeglad med, for vil bare have dem på hele tiden.

De sidste to ting er trænings favoritter, og jeg træner rigtig meget for tiden, og denne bh fra H&M er uden tvivl en favorit at have på, den er behagelig og så elsker jeg det mønster den har, også selvom jeg er den eneste der ser det. Den sidste ting er meget ny for mig, og har kun brugt det et par gange, det er protein pulver fra Nutramino, og det er med til at kroppen kommer sig hurtigere efter træning, så derfor giver jeg det et forsøg.

Translation// Now it's time to show this month's Monthly favorites, I don’t have a lot of favorites this month. The first two is a new & an old favorite. My new Rimmel Lasting Finish Foundation is new and I love it. I’m so happy to have found a foundation that matches my skin tone. Have made ​​a blog post about it here, if you want to read more about it. The other is my Smashbox Photo Finish Color Correcting Primer, and it gives the skin a soft and smooth surface, so I have been using it quite a bit lately. My third favorite is The Body Shop Tea Tree Face Mask, and my skin hasn't been that great this month due. to stress, etc., so this mask has certainly been helping.

My first fashion favorite is my leather jacket, and love it, I bought it this summer on sale, and it has been too hot to use it, but now it’s colder so I can finely use it, and I just think that is perfect. The next thing is my Tube Pants from ASOS they are high wasted and love to wear them, they are so comfortable. Sadly they are already too big, because of my weight loss, so I'm considering buying a pair in a smaller size, because they are incredibly easy to style, and you can always use a pair of black pants. The last fashion favorite is my Nelly Boots, and there is nothing to say about them, other than I love them, and they are lovely to wear, maybe a little hot right now, but I do not care I just want to wear them all the time.


The last two are workout favorites, and I exercise a lot, and this bra from H&M is undoubtedly a favorite to wear, it’s comfortable and I love the pattern it has, even though I'm the only one who sees it. The last thing is very new to me, I have only been using it a few times, its a protein powder from Nutramino, and it helps the body recover faster from workouts, so I'm giving it a try.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...