7. september 2014

Fall Wishes : Color





1 Jacket // 2 Beanie // 3 Skirt // 4 Top // 5 Shirt // 6 Dress // 7 Knit // 8 T-shirt // 9 Shoes // 10 Knit

Dagens indlæg er lidt en ønskeliste, jeg kunne nemlig godt bruge lidt farve i min efterårs garderobe, og de har farver er perfekte til efteråret, og disse farver er faktisk også grunden til jeg elsker meget af det tøj som kommer i efteråret. Efteråret er uden tvivl min favorit årstid, jeg elsker alle de farver der er i naturen i efteråret, og det er også de farver jeg gerne vil have ind i min garderobe.
Desværre er der nogle af de ting jeg ønsker mig, fra sidste år, hvilket betyder at de desværre ikke er mulige at få finger I dem, så som Jakken. Er ellers helt vild med den I den farve. Men mange af de andre ting, er stadig til at få fat i.

Translation//Today's post is a bit of a wish list, I would love to get a bit of color into my fall wardrobe. Fall is undoubtedly my favorite season; I love all the colors that are in nature in the fall. The colors I want in my wardrobe, this season, is inspired by the colors of the fall leafs; they are just perfect for fall.
Unfortunately, some of the things I want are from last year, so it’s not possible to get my hands on them, like the jacket. I really love it in that color of it though. But many of the other things, are still up for grabs.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...