23. september 2014

Rainbow Week : Black








Fra i dag og en uge frem, kommer blog indlæggene til at være lidt anderledes, det kommer nemlig til at handle om farver. Hver dag vil jeg have et indlæg om en ny farve på bloggen, og jeg vil vise jer min top fem inden for dagens farve.

Og det er nok ikke en overraskelse at jeg starter ud med sort, jeg ejer en hel del sort, og derfor var det også meget svært at finde min top fem i dag, men her er de altså. Vi starter ud med min Ipad mini, kan på ingen måde undvære den, og bruger den hver dag, og helst mange gange om dagen. Nr. to er en halskæde, med et lille skull, igen er det nok ikke en overraskelse for nogen. Nr. tre er mine Nelly sko, de er gode at have på, og giver en go højde. Så hvis man skal have et par høje sko på i mange timer, så er det altid dem her jeg tager på. Nr. fire er min Missguided jakke, og jeg elsker den, hvis jeg skulle vælge en ting, til at beskrive min stil, så ville det være den her. Og til sidst har vi en neglelak fra Gina Tricot, med en lille smugle glimmer i, uden at det er for meget. Bruger den ofte med en mat lak over.

Translation// From today and a week forward, the blog posts will be slightly different; it will namely be about colors. Each day I will have a blog post about a color on the blog, and I will show you guys, my top five in the color of the day.


And it's probably not a surprise that I’m going to start out with black, I own a lot of black, so it was very difficult to find my top five today, but here they are. We are start out with, my Ipad mini I can’t live without it, and use it every day, several times a day. No. two is a necklace with a small skull; again it's probably not a surprise to anyone. No. three is my Nelly shoes; they give a good height and are very comfortable. So if I need a pair of high heels, that I’m going to wear for many hours, it's always these once. No. four are my Missguided jacket, and I love it, if I had to choose one thing to describe my style, it would be this one. And finally we have a nail polish from Gina Tricot, with a small amount of sparkle, without it being too much. I often use it with a matte finish over..


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...