1. september 2014

Monthly Favorites : August





Månedens favoritter består både af ting jeg har haft i lang lang tid, og nye ting. Blandt de nye ting er der min H&M herre vest, som jeg har brugt en del den seneste månede, med en cardigan under, og så har den været go de dage det regnede, da der er hætte på. Mine Asos støvler er ikke lige frem nye, men dem har jeg haft på en del, da jeg var været meget ude i det dårlige vejr. Min nye Rebecca Minkoff taske er uden tvivl en favorit, jeg er så glad for den, og derfor bruger jeg den også hver dag, det samme gælder for mit Daisy Knight armbånd, det er heller ikke nyt, man har det på hver dag. I denne månede købte jeg Real Techniques børster, og mine to favoritter er Real Techniques Expert Face Brush og Real Techniques Accent Brush. I denne månede købte jeg også Trine Wardrobe Micellar Cleansing Water, som jeg burger til at rense make-up af med, og er ret glad for den. Der ud over der et par galme ting, der er komme på listen over denne månedens favoritter, så som [PDF] Balenciaga Flora Botanica, og det er nok ikke en overraskelse for nogen, at min ELF baked eyeshadow i Burnt Plum er på listen, en anden ting jeg har fået brugt en del i denne månede er min, Lorac Neutralizer, og havde helt glem hvor glad jeg var for den .


Translation// This month's favorites consists of things I've had for a long time, and new things. The new things, like my H & M men's vest which I have used a lot the last month. My Asos boots are not new, but I have used them a lot in this bad weather. My new Rebecca Minkoff bag is undoubtedly a favorite, I'm so pleased with it, I use it every day, the same goes for my Daisy Knight bracelet, it's not new, but I wear it every day. This month I bought the Real Techniques brushes, and my two favorites are the Real Techniques Expert Face Brush and the Real Techniques Accent Brush. This month I also bought the Trine Wardrobe Micellar Cleansing Water; I use it to clean of my make-up, and are quite happy with it. My Balenciaga Flora Botanica is on the list, along with ELF baked eyeshadow in Burnt Plum, that’s probably not a surprise to anyone. Another thing I've gotten used a lot in this month's my, Lorac Neutralizer; I completely forget how much I love to use it.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM            BLOGLOVIN             TWITTER

2 kommentarer:

  1. Dine nittede støvler er virkelig fede!

    Tjek gerne min blog ud og deltag i min giveaway: http://mitvillavillekulla.dk/2014/09/knitwear-giveaway/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...