24. september 2014

Rainbow Week : Red








Fra i går og en uge frem, kommer blog indlæggene til at være lidt anderledes, de handler nemlig om farver. Hver dag vil jeg have et indlæg om en ny farve på bloggen, og jeg vil vise jer min top fem inden for dagens farve.

Og i går startede jeg med farven sort, se indlægget her. I dag handler det til gengæld om rød, og min top fem består af, min H&M læbestift i farven Wild Thing, er vild med farven, og så er den super fin her til efteråret. Nr. to er min Elf Baked eyeshadow i Burnt Plum, jeg bruger den næsten hver dag. Nr. tre er makeup igen, nemlig min Rimmel mascara, den virker super fint til mine meget små øjenvipper. Nr. fire er en Gina Tricot skjorte som efterhånden er ret gammel, men er nu ret vild med den, og syntes at det er super fedt at den bindes i taljen. Til slut har vi em H&M nederdel, der er ikke noget specielt ved den, men elsker bare farven, og teksturen på den, og igen er den meget passende her til efteråret.

Translation// From yesterday and the week ahead, the blog posts will be slightly different, they are about colors. Each day I will have a blog post about a new color on the blog, and I'll show you my top five in the color of the day.

And yesterday I started with the color black, you can see the post here. Today is about the color red, and my top five consists of my H&M lipstick in the color Wild Thing, love the color, and it’s just perfect for fall. No. two are my Elf Baked eyeshadow in Burnt Plum; I use it almost every day. No. three are another makeup item, it’s my Rimmel mascara, it works super well for my small eyelashes.
No. four is a Gina Tricot shirt which is a couple of years old, but I’m still crazy about it, and think that it is super cool, that it ties at the waist. Finally, we have my H&M skirt, there is nothing special about it, but just love the color and the texture of it, and again it is very appropriate for fall.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...