22. september 2014

Make Up Monday : Rimmel 25 Hour





Monday makeup er i denne uge en hurtig anmeldelse af en ny foundation jeg prøver, det er Rimmel Lasting Finish Nude Foundation. Jeg er i forvejen meget glad for Rimmel Foundations, så det var ikke det store sats at købe den, og prisen er også utrolig rimelig.

Jeg har altid haft problemer med at finde en Foundation der passer til min hudtone, lige meget hvor lyse de er, er de alligevel altid for mørke til mig, og for lyserøde i undertonerne, hvilket er utrolig træls. Jeg syntes ikke at min hud er så lys, at jeg er den eneste her i Skandinavien der har denne hudtone, men lige meget hvilket mærke jeg har prøvet, har jeg bare ikke kunne finde en der passer, det tætteste jeg er kommet på at finde en der passer, er min Rimmel London Match Perfection Foundation i Ivory, og den er stadig for mørk, og for lyserød i undertonen. Jeg syntes at det er forfærdelig træls, at selv om man blender ens Foundation ud, ned af haslen, så har man stadig en forholdsvis ”synlig” overgang, og lige meget hvor meget jeg har arbejdet med det, kan det ikke give et bedre resultat.

Så da jeg på nettet fandt Rimmel Lasting Finish Nude Foundation, i en lysere farve, var jeg vildt glad, og bestilte den også med det samme. Og hvor er det fedt endelig at kunne tage en Foundation på som bare passer til ens hudtone. Den jeg har bestilt er i Light Porcelain, og den er bare perfekt til min lyse hud. Jeg forstår bare ikke at man i Skandinavien ikke kan finde de helt lyse i butikkerne.

Jeg er utrolig glad for den, den giver mig det ønskede resultat, så kunne ikke være gladere for et makeup fund, ind jeg er denne gang. Har prøvet så mange forskellige mærker, og farver, og aldrig er jeg kommet tættere på min egen hudtone. Så hvis du er lys i huden, så se om du ikke kan finde de helt lyse Foundations på nettet.

Translation// Monday makeup is this week a quick review of a new foundation I trying out, it’s the Rimmel Lasting Finish Nude Foundation. I already love Rimmel Foundations, so it was not a big gamble ordering this online, the price is also extremely reasonable.

I have always had trouble finding a foundation that matches my skin tone, no matter how light they are, they are still always too dark for me, and to pink, which is incredibly annoying. I don't think that my skin is that light, that I'm the only one here in Scandinavia with this skin tone, but no matter which brand I've tried, I just could not find one that was matching. The closest I have come to find one that match, is my Rimmel London Match Perfection Foundation in Ivory, and that is still too dark, and too pink in the undertone. I think it's awfully annoying that even though you blend your Foundation down your neck, you have a "visible" line.

So when I found the Rimmel Lasting Finish Nude Foundation, in a lighter color online, I was thrilled and ordered it immediately. The one I ordered is in Light Porcelain, and it is just perfect for my pale skin. I just do not understand that we in Scandinavia can’t find the really light once in stores.

I'm very pleased with it, it gives me the desired result, so could not be happier for a makeup discovery, then I’m with this. Have tried so many different brands and colors, and never have I come closer to my own skin tone. So if you have light skin, go online and see if you can find your Foundations in a lighter color there.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...