11. september 2014

Real Techniques MakeUp Brushes





For ca. en månede siden fik jeg mine Real Techniques børster, jeg lavede et kort indlæg hvor jeg viste børsterne i en Haul og kort efter jeg havde lagt indlægget op på bloggen, modtog jeg også den sidste børste.  Børsterne jeg viste i min Haul, er to af de samlede sæt, det første sæt er Base Core Collection, som er 4 børster til de ”våde” produkter du vil bruge i dit ansigt, så som foundation og concealer. De 4 børster er Buffing Brush til f.eks. foundation, der er en Contour Brush som kan bruges til highlightet eller til din contour. Der er en Pointed Foundation Brush, som virker bedre til nogle foundation produkter. Og til sidst er det en Detailer Brush som er god til concealer på steder det ikke er så nemt at komme til med andre børster.

 Det andet sæt jeg modtog, var Eye Starter Set som består at 5 børster beregnet til din øjn produkter, så som øjenskygge og liner. Der er en Fine Liner Brush perfekt til gel liner, en Accent Brush som er god til øjenskygge der skal være mere præcis, så som under øjnene og i øjenkrogen, der er en Brow Brush, til dine øjenbryns produkter, jeg syntes dog den er lidt stor til at bruge til brynene, så jeg bruger den når jeg laver en streg med øjenskygge. Base Shadow Brush, som bare påfører din øjenskygge super fin, og til sidst en Deluxe Crease Brush, som enlig er beregnet til at blende den øjenskygge ud med, men jeg bruger den til faste concealer, det er den super go til. Den sidste børste, som jeg efterfølgende modtog, var Expert Face Brush, som også kan bruges til foundation, og grunden til jeg bestilte den, var fordi at det var en af de børster jeg havde hørt flest anbefalinger på.

Er vilde med børsterne, og det er uden tvivl de bedste børster jeg har prøvet, syntes uden tvivl at de er pengene vær. De er også super nemme at rengøre. Mine favoritter er, Deluxe Crease Brush, Expert Face Brush, Contour Brush og Accent Brush jeg ville nødig undvære dem. Min foundation har ikke set bedre og mere naturlig ud ind den gør nu, så jeg vil helt sikkert anbefale jer disse børster. Hvid du allerede har nogle af den, hvad syntes du så om dem? Og er der en jeg mangler?

Translation// About a month ago I got my Real Techniques Brushes, I made a short post, where I showed the brushes in a Haul and shortly after that, I received the last brush. The brushes I showed in my Haul were too brush sets, the first set is the Base Core Collection which is 4 brushes for the "wet" products you use on your face, such as foundation and concealer. The 4 brushes are the Buffing Brush for foundation, a Contour Brush for highlight or your contour. There is a Pointed Foundation Brush that works better for some foundation products. And finally, a Detailer Brush which is great for concealer in smaller places, like the corner of the eye.

The second set I received was the Eye Starter Set which consists of 5 brushes designed for your eye products, such as eye shadow and liner. There is a Fine Liner Brush perfect for gel liner, and a Accent Brush which is great for eye shadow under the eyes and in the inner corner of the eye, a Brow Brush for your eyebrow products, I however find it slightly big to use for the eyebrows, so I use it when I make a line with eyeshadow. The Base Shadow Brush, which just apply your eyeshadow beautifully, and finally a Deluxe Crease Brush, for blending the eyeshadow, but I use it for solid concealer, it's amazing for that. The last brush I received were the Expert Face Brush, which is for foundation, and the reason I ordered it was because, I heard many recommendations on it.


I love the brushes, and it’s without a doubt the best brushes I've tried, definitely worth the money. They are also super easy to clean. My favorites are the Deluxe Crease Brush, Expert Face Brush, Contour Brush and the Accent Brush. My foundation has not looked better and more natural, then it does now, and I will certainly recommend these brushes to everyone that wants there makeup to look amazing. Do you already own some, and if you do, what do you think of them? Are there is one, that I’m missing?



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...