18. september 2014

Nelly Haul






Har en lille Nelly Haul på bloggen i dag. Jeg er meget glad for Nelly.com, og det er også der jeg har handlet mest den seneste tid. Jeg har købt et par støvler mere, de er fuldstændig magen til de hvide støvler, jeg bloggede om her. Og de er virkelig rare at have på, har allerede brugt dem et par gange, selvom vejret har været godt. Jeg har købt en ny efterårs/ vinter jakke. Jeg har af en eller anden grund, en stor kærlighed til jakker, og den her er bare super dejlig, den er lidt for varm at have på i nu, men glæder mig meget til jeg kan begynde at bruge den. De sidste to ting var på tilbud, og jeg har kigget på armbåndet i meget lang tid, men har bare aldrig fået det købt, så det gjorde jeg denne gang. Og trænings toppen havde jeg brug for, da jeg træner så meget for tiden.


Translation// Have a small Nelly Haul on the blog today. I love Nelly.com at the moment; I have been shopping there a lot recently. I bought a pair of boots similar, to the white boots I blogged about here. And they are really comfy, has already used them a few times, although the weather has been really good. I bought a new autumn/winter jacket. For some reason I really love jackets, and this one is just super nice, it's a little too warm to wear right now, but I'm excited to wear it soon. The last two things were on sale, and I have looked at the bracelet for a very long time, but I never got around to buying it. I needed another workout top, so I got this one.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...