26. september 2014

Rainbow Week : Blue







I dag handler det om min top fem inden for farven blå. Og når det kommer til blå, er en kraftig elektrisk blå uden tvivl min farvorit.  Dagens top fem, består af min Asos hue med nitter, og elsker den farve den har. Nr. to er et par sko fra Nelly.com og igen har de den helt rigtige blå farve, de er ikke så høje, så de er faktisk rigtig rare at have på. Nr. tre er en Eyeliner fra Gosh, den har en virkelig flot farve, og er nem at påføre. Desværre er den meget svær at få af igen, så det er utrolig sjældent jeg bruger den. Nr. fire en min denim jakke fra Only, og selvfølgelig er det en favorit, eftersom den har et kranium på ryggen, og så er selve snittet af jakken super fin. Den sidste ting er min Asos nederdel, det er en skater skirt, og den er super behagelig at have på. Og meget nem at style pga. farven.


Translation// Today, it is about my top five in the color blue. And when it comes to blue, a bright electric blue is without a doubt my favorite. Today’s top five, consists of my Asos beanie with spikes, and love the color it have. No. two is a pair of shoes from Nelly.com and again, they just have the perfect blue color, they are not that high, so they're actually really comfy. No. three is an eyeliner from Gosh, it has a really nice color and is easy to apply. Unfortunately, it is very difficult to get off again, so it's incredibly rare that I use it. No. four is my denim jacket from Only, and of course it’s a favorite, because it has a skull on the back, and the cut of the jacket is just beautiful. The last thing is my Asos skirt, it's a skater skirt, and it is super comfortable to wear. And it’s very easy to style due to the color.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...