25. september 2014

Rainbow Week : White







I dag handler det om min top fem inden for farven hvid. Og er godt klar over, at hvid ikke rigtig er en farve, og det er sort og grå heller ikke. Men de er altså stadig en del af min farve skala. Dagens top fem, består af min H&M sweater, er super vild med den, og den tekstur den har foran og de oprullede ærmer.  Nr. to er min Gina Tricot nederdel, som desværre er blevet alt for stor efter jeg har tabt mig, men elsker den stadig. Den er quiltet, og elsker ting der er quiltet. Nr. tre er en primer til øjenvipperne, denne er fra Dior, og til særlige lejligheder, hvor jeg gerne vil gøre lidt ekstra ud af vipperne, bruger jeg den. Det næste er en øjenskygge fra Rimmel, den er god til at bruge under meget lyse eller glimmer øjenskygger. Den femte og sidste ting er selvfølgelig et par sko, dem her er fra Nelly.com og elsker dem, har dem faktisk også i en anden farve.  


Translation// Today, it is about my top five in the color white. And I'm well aware that white isn't a color, and that black and gray isn’t. But they are all still part of my rainbow. Today’s top five, consists of my H&M sweater, I love it, and the texture it has on the front, and the rolled up sleeves. No. two are my Gina Tricot Skirt, which unfortunately has become too big after I've lost weight, but I still love it. It's quilted, and I love things that are quilted. No. three is a primer for the eyelashes from Dior, and for special occasions when I want to make my lashes look a bit longer, I use this one. The next one is an eyeshadow from Rimmel, I use it under a very light color or glitter eye shadow. The fifth and final thing is of course a pair of shoes, these ones here are from Nelly.com and love them, and I actually own these in two different colors.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...