19. september 2014

Follow Me Friday






Sidste fredag var en go dag, jeg brugte formiddagen på at gøre rent og rydde op, samt at få vasket mine makeup børster. Om middagen var jeg en tur på Horsens fængsel med min far for at se, J. R. R. Tolkien udstillingen. Det var super fedt at se, især når man er lidt af en Ringene Herre / Hobitten elsker. Og aften spiste jeg dejlig mad, og så Die Hard, en af min nyeste favorit film.


Translation// Last Friday was a good day, I spent the morning cleaning and tidying, and washing my makeup brushes. In the afternoon I went to the museum with my dad, to see the JRR Tolkien exhibition. It was really cool to see, especially when you are a bit of a Lord of the rings/The Hobbit lover.  In the evening I ate wonderful food, and watched Die Hard, one of my favorite movies.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...