28. september 2014

Rainbow Week : Orange







I dag handler det om min top fem inden for farven Orange, og jeg er vild med orange, men ejer ikke så mange ting i den farve, faktisk ikke mange flere ind mine top fem ting. Nr. et er en flydende eyeliner fra CoolCos, og har kun brugt den at par gange, da den har en meget kraftig farve. Men den er super fin hvis man gerne vil have en meget tydelig og kraftig farve. Nr. to er en rejse børste, fra Models Own, men jeg bruger den nu til hverdag til pudder. Nr. tre er igen en eyeliner fra CoolCos men der er en øjenskygge i enden, og det er faktisk grunden til jeg købte den, brugte den meget sidste sommer. I år er den ikke blevet brugt så meget men det kommer måske til foråret. Nr. fire er et par hæle fra Missguided, og de er lidt en blanding mellem neon orange og koral. De er super fede, og kan give mine sorte looks et hurtig pift af farve.  Den sidste ting er nok min favorit, det er en kjole fra Asos med ræve på og syntes bare at den er så fin.


Translation// Today, it is about my top five in the color orange, and I love orange, but I don’t own that many things in the color. No. one is a liquid eyeliner from CoolCos, I have only used it a couple of times, and it has a very strong color. But it is super cool, so if you want a very strong and clean color, this is the one for you. No. two is a travel brush from Models Own, but I use it every day for powder. No. three is again an eyeliner from CoolCos but there is an eyeshadow in the end, and that’s the reason I bought it, I used it, a lot last summer. This year I haven’t been using it that much, but I might in the spring. No. four are a pair of heels from Missguided, and they are a mix between neon orange and a coral. They are great when you want to give a black outfit a quick splash of color. The last thing is probably my favorite; it's a dress from Asos, with foxes on it, and I just love it so much.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...