30. august 2014

DIY : Neon Skateboard




For længe siden viste jeg jer et DIY projekt jeg var i gang med, men fik aldrig vist jer resultatet, så det får i, i dag. Jeg synes at skateboardet er blevet rigtig fint, og passer super godt ind i min lejlighed. Jeg synes det et en fin måde at få noget ”kunst” ind i lejligheden på, og overvejer om jeg skal se om jeg kan finde flere gamle skateboards og male noget på dem også.


Translation// A long time ago, I showed you guys a DIY project I was working on, but I never showed you the result, so you get to see that today. I think that the skateboard looks really nice, and its looks great in the apartment. I think it's a cool way to get some "art" into the apartment, and I’m thinking about finding more old skateboards, and paint something on them as well.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...