19. juli 2014

Batiste dry shampoo


Har en lille hurtig anbefaling til jer i dag, jeg købte for nylig denne tør shampoo fra Batiste, dette mærke af tør shampoo har været utrolig populært i udlandet i meget lang tid. Men nu er de endelig kommet til Danmark, og da jeg stod og skulle bruge en ny en købte jeg altså den her, Den er til brunt hår, så man undgår at have det synlige hvide shampoo i håret, efter brug. Jeg er, vild med den, den virker bedre ind nogen anden tør shampoo jeg har prøvet. Så hvis du leder efter en super go tør shampoo, så synes jeg helt bestemt at du skal give dem fra Batiste et forsøg.


Translation// I have a little quick recommendation for you guys today, I recently bought this dry shampoo from Batiste, this brand of dry shampoos have been incredibly popular abroad for a very long time. But now they are finally available in Denmark, I was in need of a new one, so I bought this one; it’s for brown hair, so you avoid having visible white dry shampoo “dust” in your hair after use. I’m loving it, it works better than any other dry shampoo I've tried. So if you're looking for a really good dry shampoo, you should give the once from Batiste a try.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...