27. juli 2014

PROTECT Me From The Sun




Passer du ordentlig på din tatovering /tatoveringer i solen? Hvis du rander rundt med falmede tatoveringer er svaret nok nej. Tatovering falmer nemlig i solen, så derfor skal de have lidt ekstra kærlighed her om sommeren. Jeg har fået lavet to nye her i foråret, hvilket betyder at de skal have ekstra meget kærlighed, da nye tatoveringer helst ikke skal have for meget sol, derfor bruger jeg solcreme på mine tatoveringer, og her til sommer er det en faktor 50, det virker måske lidt vild men nu har jeg meget lys hud. Den ene blev farvet op her i foråret og de to andre der er synlige er helt nye så, den høje faktor skader nok ikke. Jeg smøre et lag på om morgenen, og hvis jeg ved jeg skal være ude meget tager jeg solcremen med i tasken.

Mine tatoveringer er helet, så det er ikke farlig at de får sol, men hvis du rander rundt med nye tatoveringer der ikke er helet i nu, så hold dem ude af solen. Jeg bruget solcremen for at holde farven så længe som muligt, tatoveringer kan godt falme igennem årene, men der er jo ingen grundt til at fremskyde processen.

Translation// Do you protect your tattoo/tattoos in the sun properly? If you are walking around with faded tattoos, the answer is no. Tattoos can fade if you don’t look after them in the sun, so they need a little extra love in the summer. I got two new this spring, which means they need extra love. New tattoos should definitely not be exposed to the sun too much, so I use sunscreen on my tattoos. This summer it’s spf 50, it might seem a little crazy, but I have very fair skin, and one of my tattoos was colored this spring and the two new ones are visible, so the high spf is probably not doing any damage. I put on a layer in the morning, and if I know I'll be out in the sun a lot, I put the sunscreen in my bag.


My tattoos are healed now, so it's not dangerous that they get sun, but if your tattoos are new, and have not healed yet, keep them out of the sun. I’m using the sunscreen to keep the color for as long as possible, tattoos can fade over the years, but there is no reason to forward the process.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...