13. juli 2014

Nelly Haul





Jeg har denne lille Haul på bloggen i dag, det hele er fra Nelly.com. Jeg elsker Nelly, der er et stort blandet udvalg, of så er der super hurtig levering, jeg bestilte mine vare mandag morgen, og tirsdag eftermiddag fik jeg en sms om at jeg kunne hente pakken på posthuset. Jeg har ikke købt på meget, jeg havde brug for nogle Bodycon nederdele, og jeg fandt de her to til ca. 40,- stykket. Toppen og skoene var også på tilbud, de har været på min ønskeliste, så var super glad for at se at de også var blevet sat ned, da jeg allerede havde bestemt at jeg skulle eje begge dele.


Translation// I have this little Haul on the blog today, everything is from Nelly.com. I love Nelly, there is a big selection of brands and super fast delivery, I ordered these things Monday morning and Tuesday afternoon I could pick it up at the post office. I needed some Bodycon skirts, and I found these two on sale, for nothing. The top and shoes were also on sale, they have been on my wish list, so I was super happy to see that they were on sale to, as I already had decided to buy both things.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...