22. juli 2014

Personal Style



At finde sin personlige stil kan være svært, jeg synes først at jeg sådan rigtig har fundet ud af hvad min stil er, her det seneste år. Det er nemt at blive forvirret omkring ens personlige stil, når der er nye trends der kommer ud flere gange om året. Men det seneste år har jeg fundet ud af hvilke ting jeg skal gå efter, så jeg undgår fejlkøb, og at købe ting som bare ikke passer ordentligt ind i min garderobe. Men lige så stille er min garderobe ved at hænge bedre sammen, og føler ikke at jeg har lavet fejlkøb hele det her år, så alt går jo stille og rolig frem ad.


Translation// Finding your personal style can be difficult, I think I just figured out what my personal style is now, and in the past year. It's easy to get confused about one's personal style when there are new trends coming out several times a year. But the last year, I have really figured out kind of things I, need to add to my wardrobe, so that I avoid buying things that just, don’t fit into my wardrobe. But lately my wardrobe has become a more cohesive, and I haven’t bought any “misses” this year, so everything is coming together slowly.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...