31. juli 2014

Monthly Favorites : JULY






Månedens favoritter består i denne månede af 11 ting. Efter som det har været vanvittig varmt i den her månede, har det virkelig været svært for mig at finde tøj jeg orker at have på, så Maxi kjoler reder sommeren. Denne her er fra Only, jeg er også en af de mennesker der ikke rigtig ejer sommer sko, så derfor har jeg næsten kun brugt de her Asos espadrilles hele måneden, sammen med min Asos halskæde og River Island solbriller. Når det er mega varmt er det godt med noget frisk og koldt at drikke, og jeg elsker den her fra Aqua drink med Mango og passionsfrugt. I denne månede har jeg også elsket min tør shampoo fra Batiste, samt min Mineralize Skinfinish fra MAC i Lightscapade, min røde øjenskygge fra MAC i Cranberry og min body shop eyeshadow blender. Og til sidst har jeg brugt denne parfume fra Zara, den dufter så godt.

Månedens største favorit må være bloggen, jeg har blogget hver dag i juli, og det er faktisk gået forholdsvis let. Jeg hag også givet bloggen en sommer makeover med det nyt banner, større billeder, samt bare gjort det hele lidt bedre. Og er ret tilfreds med det hele. Overvejer at blogge i hele august, men nu må vi lige se.

Translation// This month's favorites consists of 11 things. It's been crazy hot this month, and I’ve had a hard time finding clothes I want to wear, Maxi dresses saves the summer. This one is from Only, I'm also one of those people, that don’t really own summer shoes, that's why I have been using these Asos espadrilles all of July along with my Asos necklace and River Island sunglasses. When it is crazy hot, it's nice to have something fresh and cold to drink, and I love this one from Aqua drink, with mango and passion fruit. This month, I have also been loving my dry shampoo from Batiste my Mineralize Skinfinish from MAC in Lightscapade, my red eyeshadow from MAC in Cranberry and my body shop eyeshadow blender. And finally, I have been using this perfume from Zara, it smells so good.

This month's biggest favorite has to be the blog, I've blogged every day in July and it's actually been relatively easy. I have been giving the blog a summer makeover with a new banner, larger pictures, and just made ​​the whole thing a lot better. And I'm quite happy with it. Considering to blog throughout August, but I don’t know yet.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...