14. juli 2014

Makeup Monday: Summer Nails




Makeup Monday handler i dag om sommer negle, det her er de farver jeg vil rocke her til sommer, jeg har tilføjet et billede af mine negle, fra i sidste uge hvor jeg havde brugt to af dem. Jeg er vild med orange og pink sammen, der ud over syntes jeg at blå og hvid er perfekt til sommeren.

Har du nogle sommer favoritter, som jeg skal tjekke ud?

Translation// Today Makeup Monday is about summer nails, these are the colors I’m going to rock this summer, I've added a picture of my nails from last week, where I used to of the colors together. I love orange and pink together, but I also love blue and white for summer.


Do you have any summer favorites that I must check out?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...