25. juli 2014

Follow Me Friday







Dagens follow me Friday er slet ikke fra i fredags, men fra i søndags. Jeg ved ikke lige helt hvad der skete, men glemte det bare fuldstændig. Så de her billeder er altså fra min dag i søndags. Blomsterne er fra min forældres have, og de er stadig lige så flotte som da jeg fik dem med hjem sidste fredag. Jeg farvede mit hår, først efter jeg havde fået det farvet kunne jeg se hvor falmet det i virkeligheden var. Jeg spiste lækket mad både til frokost og aftensmad. Jeg var et hurtigt smut på stranden, og en køretur i det danske land. Og aftenen brugte jeg i sofaen sammen med lille Alvin.


Translation// Today's follow me Friday, is not from last Friday, but from this Sunday. I'm not quite sure what happened, but I just completely forgot. So these pictures are from my day this Sunday. The flowers are from my parents' garden, and they are still as beautiful as they were, when I got them, last Friday. I colored my hair, only after I colored it, I could see how faded it really was. I ate amazing food for both lunch and dinner. I had a quick stop at the beach, and a drive around in the countryside. And at night Alvin and I was relaxing on the couch.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...