10. juli 2014

The neutral look: Brown








På en helt almindelig hverdag, kan jeg godt lide at have et lidt mere neutral look, hvilket for mig betyder sarte brune farver. Og jeg er blevet ret vild med eye shadow sticks, de er super lette at bruge, så hvis man ikke har meget tid, er de super at arbejde med. Jeg har ikke en favorit af de her fire, da de er meget forskellige, men den jeg bruger mest er fra Rimmel. Så det kommer meget an på hvilket look jeg går efter den dag.


Translation// On an ordinary weekday, I like to have a more neutral look, which means soft brown colors. And lately I have been crazy about eye shadow sticks, they are super easy to use, so if you do not have much time, they are great to work with. I don’t have a favorite of these four, they are very different. The one I use the most, is the one from Rimmel. So it really depends on what look I'm going for that day.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...