17. juli 2014

New Home Decor




Jeg har købt små ting til mi hjem på det sidste, Jeg har blandt andet købt, denne fine plexiglas bakke, beholderne til bla. Morgenmad samt små knage til mine jakker. Bakken er lige blevet stillet på plads, så der skal nok være lidt andre ting i den, men er virkelig glad for jeg har fået den køb. Krukkerne syntes jeg bare er virkelig fine, jeg købte dem i Netto. Knagene er fra Sinnerup og jeg glæder mig meget til at få hængt dem op.


Translation// I bought a few things for my home, I've bought this cool Plexiglass tray, these jars, that I will use for breakfast things and these small “hooks” for my jackets. I might put other things in the tray, but so far I really love it. The jars are just perfect for my kitchen. The “hooks” are not up yet, but I’m very pleased with the way they look together

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...