30. juli 2014

H&M Haul



Har en H&M haul på bloggen i dag, jeg havde ellers næsten opgivet håbet om at få mine ting. Normalt når man bestiller på H&M’s hjemme side ankommer varen hurtigt. Men denne gang har jeg ventede en månede, og efter de havde trukket pengene for de ting jeg havde bestilt, fik jeg en mail om at det meste lige pludselig var udsolgt. Ikke særlig flot klaret H&M. Jeg har selvfølgelig fået mine penge tilbage for de vare jeg ikke kunne få, men syntes godt nok at det har været lidt op af bakke den her gang, i forhold til hvor let det normalt går. Vesten er fra herre afdelingen, og er vild med den, det er blød denim, så den er super rar at have på.  Jeg har haft lysene før i hvide, så denne gang ville jeg prøve en ny farve. De er enlig grå, men nogle gange ser de altså lidt blålige ud.


Translation// I have a H & M haul on the blog today, I had almost given up hope, on getting my stuff. Usually when you order on the H&M website, the things arrives really quickly. But this time I have been waiting for a month. And after they had withdrawn the money for the things I had ordered, I got an email from them, which said, that most of the stuff, that I ordered, was sold out. Not very well done H & M. I've obviously got my money back for the things I could get, but still. The vest is from the men’s section, and I love it, its soft denim, so it is super comfortable to wear. I have had the candles before in white, so this time I wanted to try a new color. There are gray, but sometimes they kind of look a bit bluish.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...