21. juli 2014

What's On My Face : Rimmel


Det her er de produkter jeg har brugt i dag, det er de produkter jeg bruger mest. Min Rimmel Match Perfection i 100 ivory, en af de eneste foundation der matcher perfekt til min hud tone, der er ingen røde undertoner i den, hvilket ofte er et problem for mig, med andre fundations, da jeg er så lys i huden.  Jeg bruger også en Rimmel Wake Me Up concealer i 010 ivory, igen fordi den bare passer til min hudtone. Det virker som om at alle de beauty bloggers og YouTubes jeg følger bruger Rimmel Stay Matte pudder 001 transparent, jeg er ikke mega vild med den, men den virker, og den gør huden mat. Så den bruger jeg hvis jeg indtil jeg finder en der virker helt fantastisk.   Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush i 020 pink rose er et nyt køb for mig, jeg kan godt lide farven, men det irritere mig lidt at produktet er så lille, da min børste er en del større.  Som highlightet bruger jeg min absolut favorit fra Mac Mineralize Skinfinish i lightscapade, jeg har endnu ikke prøvet noget der kan slå den her af banen. Min øjenskygge er ELF Baked Eyeshadow i burnt plum, den bruger jeg dagligt da den er god til at få det grønne frem i mine øjne. Til slut bruger jeg min Rimmel Extra Super Lash mascara, igen der det ikke noget specielt men den lille børste er god til mine små, ikke eksisterende øjenvipper.


Translation// These are the products I've used today; these are the products I use the most. My Rimmel Match Perfection in 100 ivory, one of the only foundations that matches my skin tone, there is no red undertones in it, which often is a problem for me, with other foundations because my skin is so light. I also use the Rimmel Wake Me Up concealer in 010 ivory, again because it just matches my skin tone.  It seems like every beauty blogger and You Tuber I follow user Rimmel Stay Matte Powder in 001 transparent, I'm not crazy about it, but it works and makes my skin look mat. Rimmel Lasting Finish Soft Color Blush in 020 pink rose is a new purchase for me, I like the color, but I’m a bit annoyed with the small packaging, my brush is a lot bigger than the blush is. As a highlight, I use my absolute favorite Mac Mineralize Skinfinish in lightscapade; I haven't tried anything that can beat this one yet. My eyeshadow is ELF Baked Eyeshadow in burnt plum; I use this one on a daily basis, because it’s bringing the green out in my eyes. Finally, I use my Rimmel Extra Super Lash mascara, again there is not anything special about this, but the small brush is great for my small, non existing eyelashes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...